Szép álmokat!

Állítólag minden második-harmadik ember rosszul alszik. Van, aki nehezen bír elaludni, van aki nem alussza végig az éjszakát, és vannak olyanok is, akik eleget pihennek, mégsem érzik magukat reggelente frissnek.

Az alvászavarok okozói gyakran TESTI problémák (betegségek), amit meg kell gyógyítani (hogy milyen módszerrel, az egyéni beállítottság  + hit kérdése…).

Az éjszakai nyugalmat azonban olyan NEGATÍV lelki tényezők is zavarhatják, mint a szorongás, aggódás, nyugtalanság vagy a ha­rag.

Mit tesz ilyenkor az “átlagmagyar”? Többnyire nyugtatókat, antidepresszánsokat szed.

Milyen más megoldások léteznek?

1.  Több és intenzívebb mozgás.

2.  Pozitív beállítottság, pozitív gondolkodás.

3.  Természetes “segédeszközök” fogyasztása, pl.teák, lekvárok, méz és egyéb méhészeti termékek.

4.  De legjobb ezek vegyítése!!!!!

Mi most maradjunk a MÉZnél, mint az egyik legjobban bevált háziszernél!

Használhatunk bármilyen mézet, de legjobb a levendula, hárs, erdei keltike és a gesztenyeméz. A mézet lehet tenni langyos tejbe (megfázásos betegeknél azonban nem ajánlott), de inkább levendula, hárs, citromfű, macskagyökér vagy komló teába tedd.

Ha idegesség, stressz, depresszió vagy szorongás van a háttérben mézeken kívül még beiktathatsz egy méhpempő vagy/és virágpor kúrát. A kedvező hatás garantált!

Lent írhatsz véleményt és meg is oszthatod, ha tetszett.

Az Egészség Legyen Veled!